Selasa, 10 Februari 2009

SIAPA YANG RAKYAT PILIH ?

Dalam insiden RAMPAS KUASA di Perak kita perhatikan dalam PRU-12 DUN Perak, jumlah yg mengundi PR ialah 442,660 org. Sedangkan jumlah yang mengundi BN hanya 399,565 org. Ini menunjukkan sokongan rakyat terhadap PR lebih 43,095 undi popular berbanding BN.
Tetapi jongos-jongos UMNO mengatakan Rakyat Sokong Kerajaan Haram yang baru, perhatikan jongos-jongos ini berkata:-
Ahli Parlimen Pasir Salak, Datuk Tajuddin Abdul Rahman: ‘‘Kita tidak mahu institusi raja diperkotak-katikkan dan dihina sampai kasut jamban pun boleh dibaling. Inikah manusia (Pemimpin Pakatan Rakyat) yang kita ingin agung-agungkan sebagai pemimpin.”

Azalina Othman mengatakan, sekiranya Datuk Seri Nizar Jamaluddin dan EXCO tidak yakin terhadap kedaulatan raja-raja – saya cabar mereka keluar dari negara ini. Semalam Azalina juga dalam TV 3 mengatakan bahawa Datuk Seri Nizar Jamaluddin sebagai gila talak. (Komen kita ... ahhh malas nak komen, diapun belummmm ... lagi)

Tan Sri Muhyiddin Yassin : Kegawatan yang timbul ini boleh menimbulkan kemarahan rakyat. Mereka hanya tahu hendakkan kuasa tetapi Barisan Nasional memikirkan kesejahteraan rakyat kerana kita prihatin terhadap mereka".
Dan ada banyak lagi yang dah merepek-repek. Ini petanda nyawa UMNO dah makin hampir kepenghujung.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan