Jumaat, 10 April 2009

KERANA INI MEREKA DITAHAN

Kreativiti anak-anak muda ini dalam kempen di PRK Bukit Gantang yang lalu mencipta duplikat keranda dan mayat Altantuya mengundang kebimbangan pihak-pihak tertentu. Apabila duplikat ini diusung mengelilingi pusat-pusat pengundian ada pihak membuat pengaduan kepada Polis, dan seramai 8 orang telah ditahan untuk siasatan, salah seorang diantara mereka ialah Timbalan AMK Kuala Pilah Sdr. Nizam Razak. Mereka akan dihadapkan ke Mahkamah Sesyen Taiping pada 21 April nanti atas pertuduhan menjatuhkan maruah Perdana Menteri.

Terima kasih kepada Sdr. Muzaffar Shah atas ihsan gambar.

6 ulasan:

  1. Di Peringkat PR Negeri dan Di setiap PR Bahagian, saya cadangkan untuk membuat panggilan mesyuarat tergempar.Pejuang2 ini wajib di bela dan di beri perhatian dengan khususnya.

    Ajk di setiap peringkat harus tahu retetan peristiwa ini dan seharusnya menyumbang seberapa yg termampu bekalan ke mahkamah nanti serta juga untuk memberi semangat yang kuat kepada perjuang2 ini demi sentiasa bertugas untuk PR dan keADILan.

    BalasPadam
  2. Buat la keje bodoh banyak2 sikit. kasi rakyat naik menyampah dengan "Penipu Rakyat" nih...

    BalasPadam
  3. Bangang,bodoh,punya PKR tak ada kerja lain ka

    BalasPadam
  4. kita sangat-sangat mengalukan kehadiran anti PKR dlm blog ini, dengan harapan menjadi sahabat kepada kita. Terima kasih.

    BalasPadam
  5. haha.. penyokong UMNO dah bengang..
    sbb tu UMNO jadi bodoh sbb penyokong UMNO pun bodoh..

    hahahaha...

    BalasPadam
  6. pejuang umno kat pilah ni sumo nak tunjuk kuat, pasal msing2 nak jago lesen kontrak eh untuk dapatkan projek, cubo tak dapat projek mesti ngumpek belakang. tapi tahniah pejuang pr yg sentiasa bejuang wlupun kluar duit poket sendiri. tp insyaalah pru 13 ni mgkin beri yg hebat kepada mereka. cuma yang kesian mereka tak dapat maklumat. jadi selalu2 la tengok blog pr dipilah ni. dan satu laie yb samad jgn lupo diri, sok kok menyesal.

    BalasPadam